Sofie Petersson

Livet i korthet...

Nytt, nytt

Kategori:



Fick en smärre chock när jag kom hem i lördags. Då denna enorma tv står i vardagsrumet. Bilden gör den inte riktigt rättvis men jag lovar, den är gigantisk! 50" tydligen men det säger ju inte mig så mycket...

Annars är måndagen i full gång. Allt började då självklart i bussen där jag nu officiellt är bortgjort, igen! Ni vet jag sover ju alltid på bussen och det börjar då med att en kille typ sätter sig på min väska för att få platsen. Alltså "knör" sig ner brevid mig! Men ingen fara med det mer än att jag blev förvånad mitt i min skönhetssömn! Sedan fortsatte resan och jag slumrar till igen. MEN när man sover sådär halvt så "rycker" ju jag ganska mycket. och vad händer då? Jo jag armbågar honom, och inte bara lite löst utan ordentligt. HAn tittade på mig som om jag vore dum i huvudet vill jag lova! Haha!

Och med den lilla historien avslutar jag mitt inlägg. Måste bara tillägga att jag idag inte kommer få något kaffe, fortfarande krångel med vattnet i stan, fan!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: