Sofie Petersson

Livet i korthet...

Morgonkaffe

Kategori:

Jag överlevde helgen. Har till och med tagit mig till skolan trots alla odds! Det känns hemskt och jag hatar att det ska kännas just så. Vart har min motivation till skolan tagit vägen? Tror aldrig jag varit så trött på det som jag är nu! Och ändå har jag haft lov i en hel vecka!
Satt och tittade på nya schemat nu med, ser mardrömslikt ut. Slutar tio över fyra på mån, ons, tors. USH! Fick visserligen behålla mina sköna fredagar då jag slutar halv tolv, det gillar vi!

KAllt är det ute med, är så trött på att frysa. Det är mars, borde det inte börja försvinna lite snö snart?? Det går väl mot bättre och ljusare tider men ändå. Jag börjar ju nästan fundera på om vi hamnat i en ny istid!

Men i vilket ´fall som helst ska jag nu under veckan ställa om till skol och vardagsläge igen. Vilket innebär ingen godis på veckorna, träning och ordentligt dygnsrytm igen. Något som jag på ett sätt känner att det kommer bli skänt men samtidigt även jobbigt. Det där med att inte äta bullar och kakor, det är svårt!

Ha en superbra dag på en ny vecka!

Puss & Kram


Jag vill,. jag vill, jag vill åka utomlands...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: