Sofie Petersson

Livet i korthet...

Men vafan...

Kategori:

Hello my darlings :D

Hur har er dag varit? Bra? Dålig? Skit? Lagom? Min har i vilket fall som helst varit bra, gjort massa vettiga saker såsom mååla naglarna, noppa ögonbryn, fila fötter (känner mig som en gammal kärring, haha!). Ja ni ser massa vettigt! Nej men har även varit på en besök hos min kära mormor. Agerat problemlösare med hennes dator och självklart fikat  (Mormors fika <3 Sofie). Hundvakt med, det kan sägas mer negativt om dock. Åååh vad jag vill strypa den där hunden ibland, han håller aldrig käften. Skälller, skäller och skäller. Det var förresten även min väckarklocka imorse, en galen hund.

Jaa det var nog min dag, ja förutom att jag tagit hand om hästen och även städat mitt fina lilla rum. Nu är det rent så rent. Inte ofta det ni! Det såg ut som sju svåra år eller som att mitt rum råkat ut för ett krig insåg jag när jag kom hem förut. Vilket jag självklart inte kan leva med (tvångstankar). Men blir lätt så när man varit sjuk och bara legat i soffan och orkat  ingenting.

Over and out .

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: