Sofie Petersson

Livet i korthet...

Måndag med skitväder

Kategori:

Åååh vad jag älskar att ha lov. Jag får sova precis så länge jag vill vilket betyder att man blir fullt utvilad, hur skönt är inte det?
Bara ett problem, tanken när jag tittade på klockan när jag vaknade var: ja vad skönt nu kommer jag upp i ganska bra tid och kan rida och så. Det jag inte visste då var att det var snöstorm ute, kul. Alltid ska det gå som planerat... eller inte.

Men inte är jag bitter för det (?) utan nu får jag väl sitta inne och hitta på något en stund och se om det drar över. Är inte så troligt att det gör det men det kanske snöar liiite mindre sen?
Annars inte så mycket planerat idag, blir kanske stan till Micke senare men det beror helt på om ronja kunde ta ut hästarna imorgon. Hoppas, hoppas..

Måste bara nämna att jag såg Kate & Leopold igår, jag älskar den filmen av någon anledning! Inte sett den? Se den!

Jaja ha en bra dag och start på veckan!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: