Sofie Petersson

Livet i korthet...

Lyxlirare på festligheter

Kategori:

Då var det söndag igen då. Känns som helgen bara gått i ett! Kan bero på att dagen igår var fullspäckad med jobb 8-12, årse 15-18 och sedan sunne på kvällen med Sanna och Julia. Självklart glömde jag att ta med mig min kamera på denna underhållande kväll. Jag som trodde jag blivit duktig!
I vilket fall som helst hade vi det trevligt med mat hos Sanna sedan vidare in till Sunne och pp.

Idag vet jag inte riktigt vad det blir, dagen efter är aldrig speciellt rolig. Men ska försöka släpa mig ut till hästen i varje fall, rida lite och så. Men just nu är det så mycket folk ute på gården så känner inte att jag vill vara där. Nu låter det som jag är folkskygg men barn är ju som tidigare nämnt inte min starka sida och det är massor av dem där ute. Samt massa människor och det är inget för mig idag.

Ha en trevlg dag, njut av den fina söndagen ;)

Puss & Kram



Molly

Kommentarer


Kommentera inlägget här: