Sofie Petersson

Livet i korthet...

Lördag

Kategori:

Ush vad irriterad jag blir på en dator! ut genom förnstret borde den det lovar jag! Skulle lägga in lite gamla kort tänkte jag men läser den här förbannade datorn skivorna då? NEJ! åååååååååh!

Annars är det just nu lugnt, har slängt i mig lite nudlar och bränt käften av mig, jobbade imorse och har även varit ute och ridit en sväng. Trodde jag skulle vara mer trätt än vad jag faktiskt är men icke. Men man ska ju inte klaga över att för en gångs skull vara lite pigg efter att vara klar med allt :)

Annars är det inte så mycket som händer i mitt liv denna helgen, blir in till stan snart sen inte så mycket mer planerat. Kanske blir bio eller något sådant vem vet...

Hoppas ni har en trevlig helg i vilket fall!

Puss & Kram


Den lilla tjockisen :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: