Sofie Petersson

Livet i korthet...

Lässugen

Kategori:

Hej igen, mitt tredje inlägg idag såg jag men jaja inte så noga med det! Har nyss kommit in från stallet då jag idag inte hann träna tyvärr. Kompenserade det med att rida min häst ordentligt och ta en promenad med en av de andra hästarna. Får ju så dåligt samvete annars...

Fick min studentmössa idag med, bra känsla av det. Ska nog ta och hänga den på dörren så jag ser den varje gång jag tar mig till skolan. Ja det vore något det...  Det tråkiga med min mössa var dock att den där pin-saken som man ska ha där fram fick inte jag med i mitt paket som alla andra fick. Skumt! Så jag får väl ringa till abc-gruppen så de får skicka någon extra eller något!

Nu ska jag säga er att jag känner mig riktigt nördig, har en dator till vänster och en till höger. Haha grattis Sofie! Nej men har faktiskt en god anledning för jag har internet på den ena med bilder och liknande samtidigt som jag ska skriva protokoll från gårdagens möte på den andra. Alltid bra att ha alla protokoll på samma ställe och framförallt på samma dator!

Köpte två böcker på bokrean idag med, hoppas de är bra! Ni ska få en recension och betygssättning så fort jag läst dem ;)

Ha en trevlig kväll! Nu blir det skriva och det nya programmet Dating in the dark.

Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här: