Sofie Petersson

Livet i korthet...

Lalalalaaa

Kategori:

Hej igen, haft en bra söndag? Det har jag, eller ja relativt bra iaf. Mitt huvud och jag har haft lite olika åsikter bara men har i varje fall orkat ta mig upp ur min sköna soffa och ridit. Bra jobbat om jag får säga det själv!

Så nu sitter jag här på min vanliga plats framför teven. Har nyss sett på P.S I love you och jag kan säga att det tog en stund innan jag kom tillbaka till verkligheten. En film som jag så många gånger hört om men nu förstår vad de pratar om! Jag har bölat, ojojoj så hemskt det var (kanske för att jag alltid blir sjukt med i filmen och inget annat existerar då jag tittar) men som sagt en underbar film även om den är hjärtskärande! Jag har dock hört en del säga att de inte blir speciellt berörda av den och då har jag en tanke på att dessa troligen aldrig varit kär i någon. Eller ja in varje fall inte sådär på riktigt. Eller vad tror ni?

Har börjat på min bok som jag köpte förra veckan också. En sann berättelse (självklart), hemsk är även denna. Vad är det med mig med alla dessa filmer, böcker om lidande och sorgliga omständigheter? I vilket fall som helst verkar den bra och jag kommer senare (när jag nu blir klar) se till att ni får höra precis hur hemsk den var!

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

Pusshaaj!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: