Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hm..

Kategori:

Ligger i tvist med mig själv.. Lyckat?

Hemma idag, orkade inte med skolan med mitt huvud fullt av bomull och min icke befintliga näsa... Så dp blev det som det blev. Har självklart ångest för att jag är hemma men försöker tänka att det löser sig ändå. Får ta igen allt jag missar senare.
Var igår och färgade bryn och fransar hos Louise. Känns skönt, nu behöver jag ju inte sminka mig varje dag, perfekt! Finns ju ganska ofta de dagar då jag verkligen inte orkar och att då veta att man ser någorlunda ut ändå är befriande.

Sitter just nu och lyssnar på John Mayer, har upptäckt att han har en mycket behaglig röst att lyssna på. Den är mys, precis som hans musik! Varför har jag inte gjort detta innan?

Nope ni får ha en bra dag. Själv ska jag vila mig frisk, that is my plan. It better work..

Puss & Kram

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: