Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hej jag heter Sofie, och är tidsoptimist

Kategori:



Tillbaka till helvetet ännu en gång... Men har ju haft en trevlig helg som kompenserar något iaf!
Morgonen började bra som vanligt, missade bussen. Panik, orkade inte vänta på ett åtg från Tolita så satte mig istället i bilen och körde rally (inte för att min lille audi går så fort men) ner till station i Fagerås. Jag hann! Så nu sitter jag här i skolan mycket tidigare än vad jag brukar. Men tog en promenad hit och en kaffe så nu är jag nöjd. Skönt med morgonpromenad faktiskt, prova!

Så måndag och nu vecka, de kommer bli bra, det känner jag på mig. Blir träning tisdag och kanske torsdag, lite beroende på hur duktig jag känner mig. Sen ska jag jobba på¨fredag, turridning med en familj. Sedan får vi ju inte heller glömma att det är påsk denna helg vilket innebär ledigt på lördag vilket i sig innebär kalas!

Planen är Nöjes på fredagen för att se Timo och sedan Chilinn på påskafton! Ser verkligen fram emot Nöjes, Chilinn är mest bara för att. De skulle ha rocktrubadur så det kan ju alltid vara trevligt.

Nej nu får ni ha en bra dag och en bra start på veckan!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: