Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hej hopp

Kategori:



Regn och rusk, brr! Då blir det mössa på, fryser bara jag tittar ut! Kan säga att vägen hemma inte är den finaste heller, slask och snö överallt! Kan inte våren bara komma snart?

Tisdag idag, alltid lika trevligt. Med en aning ironi, i själva verket är detta dagar en ren pain in the ass! Eftersom jag har massor att göra så måste jag jobba som en idiot. Vilket inte gillas!

Annars blir det ikväll träning, aerobic i Fagerås. Ska bli skönt att röra lite på sig eftersom jag under förra veckan blev sjuk och det blev inte ett träningspass. Sen har man ju självklart frossat i sig det ena och det andra under helgen vilket också känns bra att göra något åt!
Så nu ny vecka, inget godis, kakor, bullar och liknande! Säger lycka till för mig!

Inga incidenter på bussen idag heller, skönt!

Ha en trevlig tisdag!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: