Sofie Petersson

Livet i korthet...

Här, igen

Kategori:

Inne igen :D

Har nu varit duktig och gjort hela stallet, gett lunchen och även klippt klorna på mina små kaniner. Detta med hjälp av mamma eftersom de inte är så lugna av sig men faktiskt så gick det mycket bättre än väntat!



Nellie

 

Lagom nöjd med att skotta fram vår veranda ^^

 



Casper


Måste bara nämna att jag satt och såg på Bella & Tyra show tidigare och blev mycket förvånad över hur Kenza pratade. Har aldrig hört hennes röst tidigare så det var spännande!
annars var väl själva showen sådär, kanske var de lite nervösa eftersom det var första sändningen så det kan hända att det blir bättre. Men jag kan dock inte låta bli att störa mig på ord såsom "liksom". Jag använder detta ord själv, det är jag medveten om men när det blir i seriösare sammanhang kan jag tycka att man bör jobba p¨å att få bort de orden.


Have a nice day, again ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: