Sofie Petersson

Livet i korthet...

Godmorgon

Kategori:

Allt väl med er? Själv är jag mycket mycket trött vilket jag nu kompenserar med kaffe. Tisdag förövrigt, tycker inte det var längesen som jag skrev det här? Men i vilket fall som helst är paniken just nu inte så stor iaf. Har lite problem med en rapport men har ju fram till sommaren på oss så det är lugnt.

Ska hålla ett tal på svenskan med. Funderar på om jag ska skriva klart det idag och få göra det innan påsk. Kan vara skönt att bli av med det, men jag vet inte... Ska prata om att man bör avskaffa läxor och prov i gymnasieskolan, spännande va?

Gårdagen var bra med. Inhandlade ett par älskade converse. Svarta med smal sula blev det. Så fina så! Handlade även lite annat smått och gott då jag hör och häpna hamnade på Ikea! Jag överlevde dock detta.
Så idag blir det skolan sen till tatueringsstudion Fish eye Ink med Sanna för att se om det finns någon tid till mig! Byta mina skor till en annan storlek och sedan hemåt, rida och slutligen träna aerobic. Fullbokad dag med andra ord!

 

Ha det bra sålänge!

 

Puss & Kram





Min studentklänning, fin va? (Banden som hänger ska knytas runt midjan)

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: