Sofie Petersson

Livet i korthet...

Fika, skomani!

Kategori:



Hittade en gammal bild på mig och Karin och jag måste bara säga att jag saknar den hårfärgen! :)

Är nu äntligen hemma, skulle ha varit och kollat på en studentklänning med men som vanligt var jag sen och hann inte med det. så nu sitter jag här, ska käka lite våfflor innan jag ska hitta motivationen till att ta en ridtur. Inte lätt såhär på fredagar att hitta den rätta känslan för att göra egentligen någonting. Trots det faktum att jag är ledig!

Fikade med Karin på Waynes också, alltid lika trevligt! Kikade på skor åt hennes pojkvän med, alltså han kollade och vi var moraliskt stöd. Eller ja försökte i varje fall, inte lätt när hans åsikter inte riktigt går ihop med våra, haha! Insåg också att jag verkligen, verkligen vill ha ett par svarta converse med smal sula!

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: