Sofie Petersson

Livet i korthet...

..

Kategori:

Full rulle som vanligt, men nu sitter jag äntligen här i soffan. Laddar med kaffe och en chokladbit för att åka och träna sedan. Blir till ridskolan och träna för Cissi idag så kommer vara garanterat trött när jag kommer hem igen. Men som tur är så har jag ju ändå varit hurtig hela morgonen, tagit ut hästar och mockat. Så efter träningen sedan blir det lugnt innan jag ska till stan. Bio står på schemat med Micke och hans bror, trevligt!

Var till Sunne igår som planerat med Emilia och Micke. Var hur kul som helst, fint väder och inte alls så mycket folk som jag trodde det skulle bli! Alltid skönt när det inte blir så mycket kö i liften...

Så var det med det, nu får ni ha en trevlig dag!

Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här: