Sofie Petersson

Livet i korthet...

Början på helgen är här

Kategori:



Hej på er,

äntligen helg, eller vad säger ni? Innebär visserligen jobb och inte en aning om vad jag ska göra. Men det brukar ju alltid lösa sig på något sätt. Emilia pratade på utgång på lördag men vi får se vad det blir. Känner mig inte så taggad för det i nuläget men det går väl alltid att ordna.

Har idag på morgonen varit i stan sedan bara varit hemma, fixat stallet och ridit. Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på ikväll. Samtidigt som jag gärna ser på Lets dance och myser kan det ju vara trevligt att göra något annat.... Det märks vad det blir.

Var på bion igår med, Shutter island och jag kan verkligen rekommendera er att se den, var hur bra som helst! Mystisk, creepy, förvirrande och mycket spännande. Många bra ingridienser och verkligen värd att se!

Ha en bra start på helgen!

Puss och Kram

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: