Sofie Petersson

Livet i korthet...

Andas genom munnen så jag ser allmänt efterbliven ut, najs

Kategori:

Fortfarande förkyld. Trist det är. Men jag är alldeles övertygad att det kommer bli bättre, snart. Kanske. Eller jag vet inte.

Ska idag vara i skolan så länge jag orkar, åka till hööks och köpa ett fleeceset till hästen, eller ska jag det? Jag har fan blivit beroende av att köpa saker til hästen. Oj! Men det var ju så billigt så kändes värt det... eller nej, jag vet inte.

Jag är som en bomullstuss i huvudet, det kanske märks?

Ska rida med Karin idag med, tro det eller ej! Hon har nu bestämt sig för att göra ett försök upp på hästryggen igen, I'm impressed!

 

Nej nu måste jag sluta innan jag flummar iväg alltför mycket. Ha en trevlig dag!

 

Puss & Kram

Kommentarer

  • Erika säger:

    Fin häst.... är det en ny??

    2010-03-22 | 17:23:37
  • Sofie säger:

    Erika: Nej det är min gamla häst Josephin :)

    2010-03-23 | 08:40:24

Kommentera inlägget här: