Sofie Petersson

Livet i korthet...

Alltid lika kul

Kategori:

Söndag åter igen. Jag har glömt min telefon hos min pojkvän så vill ni få tag på mig ring hem eller något ;) Har inte så mycket att skriva mer än att jag haft en trevlig helg med bio igår kväll. Såg Alice in wonderland och den var riktigt bra faktiskt, gillar det stuket av film! Se den :)

 

Gick igenom lite gamla kort innan för att egentligen hitta ett kort på min klänning som jag hade när jag gick ur nian men nu sitter jag här utan ett enda sådant kort men med en hög av andra gamla kort, alltid lika kul!

 



Peter och jag 2007



Jag och Lina nyår 2006



Jag och Emilia 2007



Jag och Peter som skulle vara konfrensier (stavas det så?) på en tillställning i Kil



Louise och jag 2007



Tror jag hade fått lite för mycket av det goda? En kväll i Kroatioen btw!


Och med detta önskar jag er alla en riktigt trevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: