Sofie Petersson

Livet i korthet...

åååh nu ska vi svettas

Kategori:



Med hela arken zoo (hundarna och katten) runt mig skriver jag nu ett inlägg i all hast. Effektivitet är min bästa vän, tv, skriva inlägg och dricka kaffe samtidigt är det som nu gäller. Ska åka om 15 min så som sagt inte så mycket tid på mig!

Dagen har flutit på bra, jag har kommit på ett sätt för att få dagen att gå snabbare som går ut på en enkel sak såsom att jobba stenhårt på lektionerna! Har massa skriftliga inlämningar nu innan påsklovet kommer och sitter man koncentrerad och skriver på dessa under hela skoldagen går den faktiskt fortare. Skönt!

Hoppas er dag varit bra! Nu måste jag kila iväg och byta om, off to the training!


Hittade katten som GNAGER på ett porslinstroll imorse! Inte så bra bild men den katten vet ni, ojojoj!

Kommentarer

  • ´Karin säger:

    Men Sofie, du måste ju förstå att hon är i behov att få ut sina aggressioner mot att hon har en avlång vän (Nellie-Mii)

    2010-03-25 | 20:27:32
    Bloggadress: http://innanvifaller.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: