Sofie Petersson

Livet i korthet...

Måndag

Kategori:

Godmorgon på er,

inte så ofta man hör den kommentaren från mig vid denna tiden på en ledig dag. Men som nu tidigare vet så har jag skapat ett nytt problem: jag kan inte sova på morgonen! Det är skrämmande.. Börjar jag blir gammal?

Denna måndag bjuder inte på allt för mycket spännande. Ska rida vid halv tolv med Rebecca och Leiken. Måste bara tillägga att Leiken vann sitt lopp igår, grattis till honom!
Därefter blir det en sväng till Kil, glömde mobilen hos Emilia igår, självklart. Känner mig handikappad, det är ILLA!

Mys var det igår hos Emilia med, såg på film, drack kaffe och tjatade som en hönsgård. Ungefär .

Nej nu får ni ha en bra dag, sola det kanske vore något? :)

Puss & Kram

Följande: Bilder från en mysig utekväll













Kommentarer


Kommentera inlägget här: