Sofie Petersson

Livet i korthet...

Lördag

Kategori:



Hej på er,

allmänt neg idag tyvärr, hoppas på bättring framåt kvällen dock. Inte för att något intressant sker denna kväll men ja i vilket fall kan det ju vara skönt med lite bättre humör.

Har idag jobbat på morgonen, ridit en sväng samt fixat stallet åt både Max oxh Leiken. Så nu är sysslorna gjorda och jag behöver därmed något att göra. Min kära pojkvän slutar inte förrän åtta.. Hm, så vad gör man?
Mamma och gänget ska iväg och grilla hos Lena, kanske ska jag hänga på dit? Eller näe, inte ikväll, not in the mood.

Imorgon blir det en rolig sak och en mindre rolig. Den första är att jag ska vara funktionär på dressyrtävlingen som arrangeras på ridskolan, ansvarig  för uppstallningen det är jag det. Den andra saken jag ska göra är att åka till Färjestads travbana med Max. Han ska få springa med Leiken (enda skillnaden är att Max blir riden och Leiken körd), det blir nog fart av det. Om nu Maxbusen hänger med i deras tempo ^^
Gissa vilken som är den roliga saken?

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!

Puss & Kram



PS. Det har strulat till sig för mig, natta och eve med bil till balen, någon som kan hjälpa oss med problemet??

Kommentarer

  • Petra Frykensjö säger:

    ja, leiken är inte den mest långsamma :P var full fart när cissi körde honom & jag red billy & det var ändå innan han sattes igång på riktigt :)

    2010-06-08 | 21:38:05
  • Sofie säger:

    Ja visst är det kul! Max springer som en tok, hihi ^^

    2010-06-09 | 08:46:14

Kommentera inlägget här: