Sofie Petersson

Livet i korthet...

Effektiv, t.o.m på morgonen

Kategori:

Jaha så här sitter man, måndag förmiddag. Borde egentligen släpa mig in i duschen och mot arbetsförmedlingen men som sagt jag drar lite på det. Har under morgonen släppt ut hästar, mockat åt Max och Leiken, ridit och nu fick de gå ut en sväng i stora gräshagen. Skönt för dem det!

Annars har jag inte speciellt mycket planer under veckan. Banhoppning med Max på torsdag och kanske dressyrträning för Kattis på fredagen. Jobb fredag samt lördag som det ser ut just nu. Skönt att jag inte blir helt fattig iaf!

Måste bara delge en sak som jag tänkt på med. Jag verkligen hatar, eller nej fel inte hatar (alldeles för starkt ord). Vi omformar: jag stör mig oerhört på människor som inte kan stava. Alltså nu menar jag inte något litet fel här och var (det gör ju alla). Nej utan nu menar jag de som ALLTID skriver felstavnngar eller ännu värre särskrivningar.
Och nu vet jag att jag har väl inget med hur folk skriver att göra men ja, jag bara stör mig helt enkelt. Irritationsobjekt ^^

Hoppas ni får en fin dag mina vänner!

Puss på er ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: