Sofie Petersson

Livet i korthet...

Bröllopstiderna är över

Kategori:

Då var det över, det omtalade bröllopet. Och ja det var fint, vackra utsmyckningar och en mycket vacker klänning som Victoria hade på sig (jag såg faktiskt själva vigseln). Jag anser dock att det var lite väl mycket tjat om detta innan själva bröllopet. för i själva verket är det ju bara ett bröllop? Vad ska de diskutera, älta, upprepa nu?

Sitter förövrigt med en kaffe och ett halvt glasspaket varvat med musik och blogg. Fungerar bra, lite paus bara då och då, haha! Det är nämligen så att Micke skickade med ett USB med en massa musik på och än så länge verkar det lovande. Stålande start!

Ska alldeles strax röra mig mot Emilia och tillbringa min sköna söndagskväll där. Helgen har varit underbar. Det som nästan får mig att känna mig ännu bättre är vetskapen om att det inte är skola imorgon. alltså ingen ångest inför en ny skolvecka, skönt!

Hoppas er helg varit lika bra som min!
 Puss


Min fina Max som idag höll på att kasta av mig och därefter satt av i full galopp hem. Dock utan sin ryttare, alltså mig. Oj vad glad jag vart då! Men i själva verket var det väl inte så konstigt, blev biten, fick tokspel för att få det att sluta. Jag hoppar av för att kolla vad som biter och han sliter sig, full galopp och promenad för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: