Sofie Petersson

Livet i korthet...

Träning, nyttigt har jag hört?

Kategori:

JAAAA jag fick mitt MVG i religionB, yesyesyes!

Kände att jag behövde inleda med en bra nyhet, så skönt känns det. Ännu en sak mindre att tänka på! Detta kan lätt ha gjot min dag, nu övervinner jag matteC och allt. Jag kan, jag vill, jag orkar. Kan ha något annat att bero på med men ja, hemlisaaar ;)

Igår var jag och Lina på afrikansk dans på 3K (har jag lärt mig att det tudligen heter nu). Det var askul även om Lina kanske inte riktigt var lika imponerad... Älskar de afrikanska rytmerna och att man dansar med hela kroppen. Det var dock inte lika jobbigt som jag tänkt mig men ska prova på måndag med en annan instuktör så får vi se hur det blir. På fredag blir det hit 'n box, även detta med Lina, har ju kört det förut och det är
j o b b i g t! Det återstår att se hur jag mår på lördag!

Nej nu ska jag g¨och ha idrott så ni får ha det mina vänner!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: