Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tisdag

Kategori:

Hej hopp, allt väl med er? Tisdag idag då, jobba blir. Som vanligt. Ska göra allt för att inte fastna i något samtal hela dagen även om risken är stor. Eve kommer och då lockar kafferasterna, haha!

För övrigt är min sminkväska borta. Med andra ord är jag helt bedrövad. Inte för den saken skull att själva sminket är borta för det klarar jag mig utan men dessvärre vad jag vet att det kommer att kosta att köpa nytt. Varför ska det vara så förbannat dyrt?!

Annars ser dagen ut att bli lugn, mormor egfter skolan för jag tar mig inte hem, rida hästen när det är ljust och tillbringa kvällen i soffan med en bra film. Låter som en superplan opm du frågar mig!

Veckan framöver är bra med, ledig torsdag så åker till Filipstad på onsdagen, mys! Sen blir det bio på torsdagskvällen. Ser ni vilken bra vecka det kommer bli? Jei!

 

Nej nu blir det kaffe med Eve, Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: