Sofie Petersson

Livet i korthet...

Snurr och brr

Kategori:

Godmorgon tänkte jag skriva men insåg ganska snabbt att morgonen redan över. Med rätt sällskap förflyter tiden alldeles för fort...
Har haft en supertrevlig morgon  och snart är det dags att omvandlas till michelin (stavas hur?) gubbe och gå ut i kylan. Undrar om jag överlever? Det ska nog gå, får röra mycket på mig, rida lite seriöst och så..

Mina alla planer för idag har en och en gått i kras, lyckat! Skulle ha varit på ridtur med Pamela, varit till Kil och fixat mitt hår och liknande men nu blev det ingenting av det hela. Men inte lider jag för det, desto mer tid till att göra annat! Som att fördriva tid här, ett lysande exempel.
Så nu blir det istället Louise imorgon vid 10.00, ååh så tidigt! Men jaja det får väl gå ändå. Mina planer på ski sunne får bli framflyttade tycker jag, orkar inte planera det med och sen kanske det inte blir något av det heller. Tar det till helgen eller något istället, har all tid i världen på mig. Eller ja tills snön försvinner iallafall.

Nej nu blir det tv en stund och sedan ut, ha en bra tisdag!

Puss & Kram


Robin, kort???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: