Sofie Petersson

Livet i korthet...

Onsdag är en djävulsk dag...

Kategori:

Hej på er, ännu en ny dag med nya utmaningar. Nåja en iallafall.. Ska ju iväg och träna idag, första gången på mycket, mycket länge. Afrikansk dans står på schemat med Lina (undrar om jag överlever? kan jag gå imorgon tro?) Jag har alltså inte tränat på såå länge, ja om man inte räknar med hästen men den sorts träning är min kropp van så blir inte speciellt ansträngande.. Men jag tror jag kommer gilla detta, trots möjliga skrattanfall!

Kom till skolan idag med tron om att jag skulle vara duktig. Men nehe nej då har man prjojekt på morgonen, jag har inte sladden till kameran med, EVe har rapporten på sin inloggning osv. Så det gick ju bra med den idén tycker jag... Men ska väl i vilket fall försöka skriva klart min spanska så jag blir av med den. För jag och Sanna ska nu nämligen göra vårt eget radioprogram! Heja oss, tror det kommer bli bra.

Ja men så var det med den saken, over and out.


Det var ett tag sen nu det :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: