Sofie Petersson

Livet i korthet...

Mys!

Kategori:

Hej på er,

det där med ett inlägg senare igår.. Ja vad ska man säga, det gick väl sådär! Men i vilket fall som helst så är jag i Filipstad och har nyss vaknat. Eve är inte här nu så jag har tagit lägenheten i besittning moahahaha. Nej inte riktigt så illa kanske men ser ingen anledning till att gå någonstans, då går jag väl vilse!
Annars är det en fin lägenhet hon köpt, liten men mysig. Natta var här igår med så då blev det mys med film, godis och cheps. Ja min "bli nyttig" sak får vänta. Speciella tillfällen räknas bort!

Funderar på att käka frukost... roligt att veta? Haha! Nej men har verkligen inte så mycket att delge med världen mer än detta så det får va.. ELler jo ska på bio idag, snabba cash ska vi se, undrar jag om detta ska vara n¨got för mig? Men det märks, det märks....Ni får en infp om detta imorgon, I promise you!

 

Nej frukost blir, ha en superbra dag!

 

Puss & Kram


Hittade någon gammal bild på mig här på Eves dator, hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: