Sofie Petersson

Livet i korthet...

Me like, a lot

Kategori:

Hej på er,

den eviga söndagen är kommen och ja mår ypperligt på alla plan. Är så glad och nöjd så ni anar inte! Helgen har spenderats någorlunda lugnt. Blev Kil för lite festligheter, dock nyktert. Kalabalik oc drama under kvällen/natten som vanligt. Jag höll mig utanför men tröttsamt är det ändå. Kan inte bara alla festa och ha kul någon gång?

Så nu är jag nyss hemkommen från stan, känns skönt att ha en dag då jag inte har någonting planerat. Inte ofta men det börjar bli mer och mer. Jag börjar lära mig och förstå att man inte behöver vara på topp jämt och ständigt utan att man faktiskt ibland bara kan få vara.

Nu ska jag se på film, crash. Drama/thriller som lär vara väldigt, vad säger man.. tagande. Så vi får väl se, ha en bra kväll!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: