Sofie Petersson

Livet i korthet...

Jobba på..

Kategori:

Jag glömde att skriva igår, så det får bli ett inlägg idag istället.. Känns inte som att det är tisdag, mina dagar har blivit helt rubbade för att vi började på en torsdag efter lovet. Inte bra för min struktur detta, mitt kontrollbehov har fått sig en törn. Kanske är det bra?

Har bestämt mig för att börja träna också, får se hur länge det håller denna gång.. Ska köra imorgon och på fredag till att börja med sedan får vi se var det bär av. Ska äntligen få prova min afrikanska dans nu också, jag lyckades övertala Lina! Ska bli hur kul som helst, kanske kan detta vara en träningsform jag kommer att trivas med? Man kan ju alltid hoppas.

Nämnde jag förresten att jag och Karin såg på Sherlock Holmes i lördags? Vi ändrade oss i sista sekund vilket var ett bra beslut, underbart bra film, rekommenderas att se!

 

Nej idag blir det till att vara seriös, jobba på. Kämpa på med matten och allt vad det nu är. Ha en superbra dag folks!

Puss & Kram


Saknar Mollystumpan lite faktiskt. Min store klump ;D

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: