Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hola!

Kategori:

Här sitter jag på min spanska lektion, får nada gjort. Fan. Men ingen fara emd spanskan men kanske kunde ta tag i mitt projektarbete eller etik och livsfrågor arbete eller psykologiarbete... Ja det finns att göra men ändå kan jag inte komma till skott med det. Vet att det löser sig men ändå, så dum att jag inte passar på medan jag har tid...

Igår fick jag hem en katalog om utlandsstudier. Vet inte vad det tog åt pappa för han började prata en massa om det med lån och bidrag och grejer. Vill han bli av med mig tro? Han som aldrig brukar prata alls, haha! Men i vilket fall som helst så överväger jag starkt att åka. Lämna Sverige och åka till Australien för att studera turism. Förstår ni vilken möjlighet? Mamma fick självklart panik över att jag troligen skulle stanna kvar där nere men jag menar vilket möjlighet det skulle vara! Har dock en tanke, hur gör man om man har pojkvän när man ska åka? Jag menar vem vet om jag har det, kanske kan man inte bara säga "Hejdå nu drar jag till Australien älskling. Ses om ett år?" Ja nej nu ska vi inte tänka så långt men ändå? Ni förstår dilemmat man skulle sitta i?

Ni får ha en superbra dag/helg!

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: