Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hej,

Kategori:

fredagen är här. Skönt! Är hemma idag, kände mig inte alls bra igår...  Så nu har jag sovit ut, ätit en god frukost och är på upppiggning igen. Ska försöka skriva klart mitt stress arbete till idrotten idag också. Lika bra att få det gjort annars skapar det ju bara stress. Hur ironiskt är inte det då?

Kikar just nu lite halvt på Charlies änglar med en kaffe och kom på att filmen ju är sjukt överdriven. Detta vilket jag tydligen inte upptäckt innan? Jag var nog för liten kanske eller så har min filmsmak förändras.

Annars blir det träning idag, dressyr för Cissi. Får se hur detta ska gå.. Sedan ska jag öva på att ta det lugnt, se på tv och äta lite gott.
Jobb imorgon tidigt, börjar redan vid sju så undrar hur trött jag kommer vara imorgon? Men jaja en extra timme är ju alltid bra för ekonomin.

Nog om det, nu ska jag återgå till att inte göra någonting, ha en bra helg får jag väl ta och säga idag då!

Puss & Kram


..



Hej igen,

Ny dag nu, skrev inlägget ovanför igår men efter ett tredje världskrig med datorn så blev det inte publicerat. När saker krånglar kan man inte direkt säga att jag går speciellt bra ihop med dem...

 

Så var det med det.. Idag har jag jobbat. Är gött sliten nu, började en timme tidigar imorse så ingen sovmorgon där inte. Tröttelitrött som vanligt var jag! Men det börjar arta sig. Ska alldeles snart ut på en ridtur tänkte jag och sedan blir det duschen och iväg till Kil. Blir Chilinn och innan förfest hos Emilia. Dock bara jag och hon men det ska nog bli bra ändå, vi är bra på att underhålla oss.

 

Ja så ha en trevlig helg nu (igen)!

 

Puss & Kram

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: