Sofie Petersson

Livet i korthet...

Godmiddag,

Kategori:

Kanske ska göra ett lite seriösare inlägg idag eller vad tycker ni? Var ju inte riktigt på skrivhumör tidigare idag. Men nu är det bättre. Har krånglat lite med med ny design och så men nu känner jag mig äntligen ganska nöjd ändå. För stunden iaf!

Har nyss kommit ur telefonen med min älskade Evelina, massa tjat i telefonen blev det. Men det är det värt eftersom det var så längesen jag träffade henne. Så som alltid när man blir i telefon en lång stund kan det bli lite långtråkigt så jag slängde ihop en kladdkaka, mums! Var ju ganska längesen nu så helt kan man ju bara inte överge det, det enda jag är bra på, haha!

I helgen är inte så mycket planerat, besök ikväll, jobba imorgon men sedan inte så mycket mer. Lugnt med andra ord och absolut ingen alkohol nu får det räcka känner jag. Någon g¨ng får man inse n'r det räcker, börja bete sig snällt...

Så ha en trevlig helg allihop!

Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här: