Sofie Petersson

Livet i korthet...

Glad måndag gott folk.

Kategori:

Ja här sitter man i skolan, har slutat för ett tag sen men sitter kvar ändå. Har ett möte vid halv sex och orkar inte springa på stan hela dagen. Då vet jag vad det blir, massa slöseri på pengar. Jag som ska vara sparsam! Men kaaanske en tur till Hööks, vem vet. Måste ju åka och äta också, fy vad tråkigt alldeles ensam. Blä för det!

Annars har dagen flutit på ganska lugnt. Inget bra humör idag dock. Hatar verkligen måndagar på det viset, alltid lika trött, alltid lika jobbigt att kliva upp ur den oerhört sköna sängen!
Så resterande av dagen blir möte och sedan hem för att fira lillebror med tårta, bullar och kaffe, mums! Nyttiga jag går det bra för har jag hört, haha! Kan inte träna förrän på fredag heller, bra där. Jaja men då får jag vila upp mig och ladda ordentligt tills dess!

Nej men nu får ni ha en bra dag, jag åker till Höööks, Puss och Kram!



.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: