Sofie Petersson

Livet i korthet...

Årets första måndag

Kategori:



Hejsan,


här kommer ett försenat söndagsinlägg. Hemskt ledsen, jag har varit.. hosthost.. upptagen...
Men allt är bra, kanske bättre än på länge? Nyår förflöt, jag och Emilia hade kul trots att minnena kom tillbaka dagen efter. Men det är som det ska vara. Det var kul så länge det varade.
I helgen har jag jobbat både lördag och söndag. Ridläger på lördagen och turridning på söndagen. Höll med andra ord på att få diverse köldskador under min tur. Bättre blev det inte när Roger föreslog en skotertur. Jag måste vara självmordsbenägen för jag satte mig seriöst och åkte  med honom. Oj adrenalinet skenade kan jag säga + att jag råkade flyga av, sååå kul!

Var och såg på Avatar på bio i lördags också, med gott sällskap. Superbra film, kan verkligen rekommendera er att åka och se den. Definitivt värt besväret. Första tanken om den var ju: blå människor i ett paralellt universum?! WTF?? Men se den så förstår ni varför jag ändrade åsikt mycket fort!

Nej nu ska jag ägna mig ått annat, ha en bra dag, vecka, start på året.

Puss och Kram










Kommentarer


Kommentera inlägget här: