Sofie Petersson

Livet i korthet...

Alltid är det något

Kategori:

Helu,

Andra dagen på en vecka som helt plötsligt verkar gå oerhört långsamt.. Kan bero på humöret kanske? Men efter en allmänt trist dag igår så piggade afrodansen på 3K verkligen upp. Inte tänka så mycket utan bara dansa på, perfekt träning! Kan säga att måndagens pass är mycket roligare än onsdagens nu när jag provat båda. Det som är krångligt med måndagar är tiden. Slutar sent så får åka direkt till träningen om det skulle vara så att jag gör det fler gånger. Vilket jag troligen kommer.

Så igår kväll var jag så trött när jag kommit in från stallet så det blev rakt ner i soffan. Finns inget bättre än känslan av att änligen få slappna av efter en påställd dag. Eller hur?

Lugn dag idag, troligen iaf. Kanske blir träning med hästen men inget bokat än. Annars blir det nog en tur till Cabello för att färga lite bryn och fransar. Självklart för att även tjata litre med Louise, alltid lika trevligt!

 

Så ni får ha en superdag allihop!

Puss & Kram

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: