Sofie Petersson

Livet i korthet...

Träningstider

Kategori:

Godmorgon på er,

onsdag dagen till ära. Veckans segaste dag klan väl även tilläggas. Men inga sura miner för det. HAr åkt hit tidigt idag för att ta tag i min rapport till projektarbetet. Min tanke är att vara helt klar med den och hela projektet självklart, även bli klar med matte c kursen innan sportlovet. Vore himla skönt. Då kan jag ta lov utan att känna att något släpar efter. Psykologiuppsatsen har jag valt att lägga ner ett tag och ta tag i den senare. Men innan påsk ska den vara klar iaf ;D
Inte för att detta är speciellt kul information för er men det är bra för mig, då får jag lite struktur i det hela vilket alltid är bra.

Var med mamma och tränade aerobic igår också. Var riktigt kul! Ganska svårt till en början att komma in i det eftersom jag är ganska inkörd på afro just nu och dansstilarna är totalt olika. I afro ska man jobba långt ner med tunga rörelser, puta med rumpan m.m medan i aerobic ska man vara lätt, studsande och alla rörelser ska gå uppåt. Så ni förstår min till en början förvirring? Men som alltid löste det sig bara jag fick ordning på allt. Så detta ska vi allt göra om. Ska även prova på step som de tydligen också har där nere på torsdagar.

Under veckan blir det Rally, superstage på torsdag. Tänkte se invigningen på Färjestad, alltid lika kul. Sedan blir det jobb på fredag, ska ha hand om sannerudsskolans friluftsdag på ridskolan. Hade samma förra året så det ska nog gå bra. Annars är inte mycket planerat till helgen utan jobb som vanligt sen får vi se vad det blir. Brukar vara duktig på att hitta på något att göra!

Nej nu ska det bli fart på mig, ha en bra dag!

Puss & Kram



.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: