Sofie Petersson

Livet i korthet...

OS tider sägs det..

Kategori:

Hej på er,


mitten av veckan är kommer igen och vad gör en inte mer stressad än just det? Min rapport som jag kämpade med igår kom ju inte direkt framåt utan jag fick feedback och ska skriva sååå mycket mer. Så nästa vecka blir det jobba, jobba, jobba om jag inte blir klar denna. Nu menar jag både hemma och i skolan för jag tänker inte ha något släpandes, nehedu. 

Var och tränade aerobic igår, var riktigt roligt denna gången. Hon la in lite mer dans än rena aerobic rörelser vilket var otroligt roligare och om inte jobbigare! Skönt det, då vet jag att jag lever! Så torsdag siktas det på ännu mer träning, step/styrka. Ska bli spännande, har aldrig varit med på det tidigare..

 

Idag är det fullspäckat schema som gäller, skolan till fyra sedan vlir det stan med mamma. Ska köpa nya snowboardboots fick jag reda på igår, jag är såå glad! Ska få dem i födelsedagspresent ryktas det om så slipper betala själv, så perfekt är det.

Efter detta blir det troligen lite mat på stan för att sedan åka på en informationsträff om utlandsstudier. Inte för att detta ligger inom mina närmsta planer just nu att plugga men kan vara kul att se vad det finns för möjligheter. Plugg det är jag så fruktansvärt trött på så att jag spyr! Ushushush!

 

OS är ju i full gång med, som vanligt är jag inte direkt intresserad. Har svårt för längdskidåkning och sådana sporter som är sega. Slalomen och hockey och sånt fungerar men det där andra ja det kan vi ju ta och hoppa över.. Inte heller är jag i extas över att Kalla (hette hon så?!) tog guld. Synd det vore ju kul om man kunde få den där firande känslan...

 

Nej nu får det räcka med skrivande, måste jobba med rapportet!! Ha en superdag!

 

Puss & Kram

.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: