Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hejsan,

Kategori:

Har inte haft orken att skriva på några dagar nu. Eller är det kanske bara en dag? Ja i vilket fall inte haft lust så nu får det ta och bli ett litet inlägg...
Har nyss varit och åkt skridskor med klassen, askul var det! Saknar att vi inte fick spela hockey bara, men man kan ju inte få allt. Kanske hade det blivit inbördeskrig i klassen om vi spelat hockey? Haha klubbor + människor överallt, hjälp!

Annars blir det matte c om en liten stund inte såå taggad på det kan jag lova! nej ush ush.. Men har ju bestämt mig för att fixa denna kursen så det är bara att ligaa i även om oddsen inte är de bästa..
Lång dag vilket betyder trött trött trött. Men blir rida och sedan ta det lugnt framför teven, skönt! 

På tal om annat är min telefon är trasig igen, jag hatar expert som bara inte ger mig en ny. Vad är deras problem?

Nej nu ska jag kila iväg och vara smart, Puss & Kram!


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: