Sofie Petersson

Livet i korthet...

Godkväll

Kategori:

Kom på mig själv med att inte ha bloggat igår och det skumma med det är att jag bryr mig. En början till beroende?

Det har i vilket fall som helst inte hunnit hända så mycket. Mest fokus på skola då faktiskt. Men på något vänster och med mycket slit är jag slutligen klar med båda matte (som tidigare nämnt), organisation och ledarskap, företagsekonomi och projektrapporten. Så ja jag är nöjd,glad och avslappnad. Finally!
Detta kan jag säga märkte min kropp av. När jag kom hem igår fullkomligt däckade jag i soffan och sov i flera timmar. Jag tog mig inte upp ur soffan, illa. Har en tanke om att det kan vara så att när jag stressad så mycket som jag gjort på senaste tiden fick väl min kropp en smärre chock när jag väl slappnade av och så blev då resultatet.

Så idag har jag påbörjat ett välbehövligt lov, jag och mamma har varit till ö&b, alltid lika roligt! Sen blev det rida och fixa stallet. SEN NI ska ni veta att jag varit duktig såhär på kvällskvisten, JAG HAR BYTT GARDINER, helt själv! strukit och allt så nu är jag mycket stolt vill jag lova. Passade på att städa när jag ändå var igång så nu är det skinande rent, skönt! Den känslan älskar jag!

Nej nu blir det let's dance, ha en trevlig början på helgen!

Puss & Kram


Se vad jag kan :D



Nu blir det mys med Let's dance, bilar, pringles och självklart cola. Nu saknas bara en sak ^^

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: