Sofie Petersson

Livet i korthet...

Fullt hus

Kategori:

Jag fick underbart fina blommor (och present) av min fina pojkvän!



Hej på er,


som vanligt har jag inte varken haft tid eller lust till att ens röra datorn över helgen. Det har varit fullt upp ändå med jobb, födelsedag och utgång. Alltid lika trevligt att fylla år och vill passa på att tacka för alla de fina presenterna och gratulationer från familj, vänner och pojkvän!¨Jag fick (för er som är intresserade av att veta) ett träningsset med linne, byxor (såna där slimmade, najs) och ett par skor. Sedan fickn jag en massa pengar som jag funderar på att spara till en utlandsresa eller något sådant spännande. Fick en chokladask, underkläder, smycken och necesär med smink. Så perfekt som det bara kan bli, nu blir det bara till att köpa ett par snowboardboots som jag ska få i present av mamma och pappa. Om det nu finns några kvar eller om de slutat sälja dem för säsongen...


Lovet har sin början imorgon, skönt det. Har inte speciellt mycket planer mer än att försöka ta det s¨lugnt som möjligt och njuta av att ha ledigt. Blir kanske Ski Sunne på onsdag om jag får med mig folket och sen blir det preliminärt bio, Shutter island med Micke och hans bror.

 

Ja så är det med det, nu ska jag mysa ner mig i soffan och se på tv innan det är dags för att ta in de små pållarna. Ha en trevlig kväll!

 

Puss och Kram





Karin var lite kreativ, haha!



Hon är väl allt för go denna där! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: