Sofie Petersson

Livet i korthet...

Filmkväll, utekväll, träningspass - så lyder ordningen

Kategori:

Hello my darlings,

idag är en treött dag. Ushameja för det. Inget smink, vill dö när klockan ringde, osv. Ja ni vet hur det är! En trevlig sak i det hela är att jag hittade en femtiolapp i väntan på bussen. Kaffe kaffe säger jag bara ;D

På dagens schema står skola länge, länge och sedan direkt till 3K för ett afropass. Som vanligt tråkigt att åka direkt från skolan men det får vara värt det. Känner att det kan vara skönt såhär efter helgens alla gottigheter, haha!
Blev inget söndagsinlägg igår tyvärr för er som hade väntat på det men jag orkade verkligen inte. Var inte hemma på hela dagen och på kvällen ockuperades daatorn av lillebror, ovanligt?! Han är fan beroende den där..

Var på Chilinn i lördags med, hade hur trevligt som helst. Var kanske inte den socialaste eftersom jag mestadels stod på dansgolvet men ja jag hade ju i vilket fall som helst kul!

Såg förresten en film i fredags, August Rush hette den. Mycket bra film måste jag säga, fin historia och självklart musiktema i den, det gillas! Och man bara måste älska slutet, se den ;)

Ha en bra dag!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: