Sofie Petersson

Livet i korthet...

Dö tåg dö .

Kategori:

Glädjeruset som uppkom igår falnade ganska snabbt.. Är tillbaka i skolan men som vanligt inte motiverad för att skriva alls.. Trots att jag måste, bra där. Kan säga att anledningen till detta är att jag imorse fick frysa räven av mig för att vänta på ett jävla tåg som var 25 min försenat! Jag stressad som vanligt och denna gången med en bra orsak. Skulle nämligen vara hos optikern vid nio. Min vabliga tur med tågen och sp frågar folk varför jag väljer att åka buss?!
Kom iaf tillslut in till optikern efter ett samtal och lite krångel så kunde jag komma in senare. Sen bar det av till skolan och här sitter jag nu och skriver blogg medan jag egentligen måste jobba, massor.

Idag blir det förövrigt träning, denna gång utan min kära mamma som jobbar. Men det får allt gå det ´med, de är ju trevliga de där prickarna i Fagerås.
Plugg ikväll, nu jävlar ska O/L-arbetet bli klart nån jävla gång. Ja, jag är smått irriterad...

Sak samma, ha en trevlig dag!

Puss & Kram


.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: