Sofie Petersson

Livet i korthet...

Continuar...

Kategori:

Åååh vad jag har skrivit nu, snart får jag väl kramp o händerna, haha! Men för första gången på länge känns det som att arbetet faktiskt går framåt, så oerhört skönt! Har skrivt på rapporten som en tok så nu är resultatdelen snart snart klar. Sköööönt!! Kanske hinner jag klart innan sportlovet trots allt??
Organisation och ledarskap såtr härnäst på tur. Ännu mer skrivande, slutuppgiftm great... suck.. men är väl lika bra att ta tag i det trots att hela dagen kommer bestå av att skriva, skriva och åter skriva...

Över till något helt annat då, istället för mitt eviga tjat om skolan! Jag har nämligen kommit in i en "jag vill ha en ny tatuering"-fas. Kul men samtidigt åt helvete med min beslutsångest. MEN har beslutat med mig själv att jag denna gången vill ha en på mitt ben, ner mot fotleden. Inte på foten då som de flesta gör just nu utan med upp mot smalbenet. Saken är ju då igen att jag inte kan hitta ett motiv, fan vad svårt det ska vara då! Sen är dilemmat även så att jag inte vet vart jag ska gå, inte lätt detta.. Men har i vilket fall som helst en ungefärlig idé om vad jag vill ha, se här:

 

Men jag vet inte?!

 

Ciao! // Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: