Sofie Petersson

Livet i korthet...

Bienvenido a mi vida

Kategori:

Så var helgen över för denna gången med Rally och diverse. Har inte varit speciellt involverad på just den punkten iår förutom invigningen. Hört lite på radion och så, kul att Hirvonen vann tycker jag, på tiden att någon annan än Loeb får den äran.

Idag ska jag åka snowboard. Blir bara i Kils backen men har mina misstankar om att det räcler eftersom jag inte åkt på ett år. Sen är ju mina boots inte de bästa. Måste verkligen köpa nya, ajaj är det med de jag har...
Ingen träning idag utan kör på tisdag, torsdag denna veckan. Aeriobic imorgon och step/styrka på torsdag. Inte så kul att vara i FAgerås och träna detta men är bättre för min ekonomi i varje fall. Åker med mamma ner, tränar på hennes kort, perfekt!

Ha en bra start på veckan!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: