Sofie Petersson

Livet i korthet...

Vintertid

Kategori:

,
Hej på er!
,
Har ni tänkt på att det är tredje dagen i rad som det faktiskt är fint väder? Underbart om du frågar mig! Skitsamma att det är kallt, solen skiner ju. Helmysigt att vara ute och rida då solen gör att det glittrar överallt i snön.
,
Har ni kanske också tänkt på men dock förnekat att det faktiskt enbart är nio dagar kvar till jul. Ojoj skynda att fynda eller vad man nu ska säga. Jag ligger faktiskt fortfarande relativt bra till med mina julklappsinköp. Otroligt skönt!
,
Dagen har hittills som vanligt ägnats åt stallpyssel och jag ska nu snart bege mig ut på en tur med Max. Sedan är tanken att dagen och morgondagen ska spenderas i stan med Mikael.  Mys!
,
Ha en fortsatt bra dag!
,
Puss & Kram
,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: