Sofie Petersson

Livet i korthet...

Söndag

Kategori:

Hej på er!
Söndagen är här, slut på helg. Och tur är väl det så jag får återgå till det vanliga, haha! Jag och Sanna hamnade under gårdagen i Sunne. Trevlig kväll trots lite väl mycket dryck för min del. Det får jag sona för nu, uuuh..
Så nu sitter jag här, funderar på att sova en stund. Eller ligga och dö i soffan iaf innan jag ska ut till stallet. Hoppade över att rida idag iaf, känns som att jag inte riktigt är i form för det. Skyller på att det snöar så känns det inte så illa.
Kom förut och tänka på vilken livsstil det egentligen är som man valt att ha. Att alltid veta att det är något som måste göras varje dag och som inte bara går att "hoppa över" om man inte känner för det en dag. Men jag ska inte klaga, är ju som sagt självvalt. Jag trivs faktiskt med det också, är ju inte alltid jag har sådana här dagar.
Nej nu vet jag ju faktiskt inte vad jag svamlar om, jag ger upp detta. Hoppas er helg varit bra!
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: