Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tröttheten tar över

Kategori:


Uppdaterad bild på mig och Sanna från helgen. Här hemma hos Kristin innan vi begav oss till Score.
.
.
Dagen hat hittills bestått av hästutsläpp, stallfix och frukost. Och kan även tillägga en väldigt, väldigt trött Sofie. Har sovit tio timmar men är ÄNDÅ trött. Vad är det för fel på mig??!!
.
Sitter iaf här nu med min kaffe. Planen lyder som så att jag ännu en gång ska ta mig ut i kylan, ta en tur med Max för att senare fixa inför jobb. Ska upp med Anki och två av våra islänningar till Sunne för att där arrangera ponnyridning. Och jag kan säga att jag är oerhört (!) glad att det inte idag är -15 !
.
Såå ni andra som inte ska jobba idag, njut av er ledighet för imorgon är det måndag, moahaha ;D
.
// Sofeer

Kommentarer


Kommentera inlägget här: