Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tisdag

Kategori:


Hallo!
.
Hoppas er start av veckan vart bra igår. För mig var den mycket trevlig och spenderade en kväll hemma hos Micke. Tårta vart det hemma hos Thommy med, åh så gott det är!
.
Idag har jag sedan jag kom hem från Karlstad ridit Max, mockat, tagit in/ut hästar, ätit mat och bakat kladdkaka. Kände att det började bli dags för en sådan nu.
Har denna vecka gjort upp med mig själv att eftersom det är jul får jag äta godis, kaffebröd etc. Ja allt sånt som jag i vanliga fall inte äter under veckorna. Är ju bara jul en gång om året.
.
Leiken har blivit sjuk med så det är anledningen till allt hästfix som jag ägnat mig åt idag. De har fått stå inne idag och veterinären har varit här. Så nu får vi hoppas på att Leiken blir bättre och att Max håller sig frisk.
.
Nu ska jag glo lite på tv innan jag ska bege mig till ridskolan för att rida lektion.
.
Ha det!
.
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: