Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tisdag

Kategori:

Med tanke på bristen av kommentarer till mitt förra inlägg antar jag att det bara är jag och Mikael som tycker det är asroligt? Haha!
Måste bara säga att redan nu börjar jag tröttna på vintern. Eller ja iaf när det är kallt så man knappt kan vara ute. Vore skönt med lagom kallt. Men icke. Man fryser ju ärligt talat ihjäl, vill inte vara ute men är inte mycket att välja på när jag vet att Max måste ut. Suck...
Får glädja mig åt att jag köpt mig ett par snowboardboots som snart ska komma till användning. Efter nyår är det att börja träna som gäller och att jag måste ta mig iväg till backen för att åka. Blev ju bara en gång förra vintern upp till SkiSunne så nu är det skärpning! Någon som vill med kanske?
Har förresten jobbat både igår och idag. Ska jobba imorgon och torsdag också, gött med jobb! Inte det roligaste jobbet men pengar lockar! Ska försöka börja leta annat jobb efter nyår också. Gå runt till affärer kanske...
Nu bara tjatar jag känns det som så ska sluta med det. Hoppas ni haft en bra dag!
Puss & Kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

    2010-12-29 | 05:04:34
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Klart julafton med allt mys både inför och på själva julafton och självklart för alla paket!

    2010-12-29 | 11:51:32

Kommentera inlägget här: